Feeds:
Innlegg
Kommentarer

Archive for 5. april 2010

Snart vår

I løpet av de to dagene jeg har vært syk har det plutselig blitt vår i Bodø 🙂 Det er ikke så veldig varmt enda, her hos oss var det bare 2-3 grader i dag. Men sola skinner og bare det varmer jo veldig. Og så har vi vært heldig å ikke hatt så mye vind som vi vanligvis har i Bodø. Da blir det jo plutselig mye varmere! Heldigvis er formen min mye bedre, så i dag har jeg fått i meg ganske mye mat. I alle fall i forhold til de to siste dagene. Men nå er det mannen som er blitt syk! Han fikk det hakket verre enn meg, stakkars..

Nå som sommeren nærmer seg er det vel mange som jakter etter sommerformen?? Det er ikke for sent. 2 mnd med hard trening og disiplinert kosthold kan gjøre litt av hvert. Ikke utsett det, bare hopp i det og se hvor bra det blir. Jeg er ikke fan av at man skal «vente til mandag». I dag er like bra! Du kan bestemme deg for å starte i dag, og om 2 mnd har du kanskje de resultatene du ønsket deg? Eller du kan la være å gjøre noe som helst.. De 2 månedene går allikevel. Bruk tida fornuftig. For de som befinner seg i Bodø og måtte ønske veiledning/coaching av meg for å finne fram sommerformen, ta kontakt på mail. Selvsagt er jeg åpen for veiledning på nett også om det skulle være lettere.

Har du noe/noen som motiverer deg? Enten det er å komme i god form, eller kanskje du vil bli sterkere?

Her er noen av de som motiverer meg. Å bli sterk har jeg alltid motivasjon til, hehe 😉

(http://www.fighterdiet.com/)

(www.kriweb.no)

(http://bodywork.blogg.no)

De to siste bildene er lånt fra Kristine og Silje Mariela. Håper det er i orden for dere, visst ikke tar jeg de bort med en gang.

Read Full Post »

