Feeds:
Innlegg
Kommentarer

Archive for 22. april 2010

I dag tenkte jeg at jeg rett og slett ikke orket noe særlig blogging om kosthold, helse og trening.. Det har vært mye å gjøre på jobb i dag da vi har supermatkampanje, så jeg får liksom nok der. Er jo greit å «pause» litt inni mellom, er det ikke? 🙂 Jeg har rett og slett ingen gode ideer til innlegg i dag. Og jeg som pleier å oversvømmes med ideer! haha. Jeg har ikke en gang laget mat i dag, siden jeg var så heldig å bli invitert ut på middag med min kjære. Laks og grønnsaker på Egon ❤

Treningen er unnagjort. I dag ble det step. haha. Jeg er ikke noe særlig på koordinasjon. Det er vel en grunn til at jeg valgte styrkeløft som idrett?? Men det gikk jo bra. Trengte å løse litt opp i an alt for stiv korsrygg..

Resten av dagen skal gå med til å se Tangerudbakken. Koselige serien. Åsså skal jeg teste ut de nye dippene til Kims. Ingen glutamat i de. Flott. Gleder meg til å prøve de ut sammen med rømme/kesam og gulrot. Har også fått helt dilla på mango, og i dag fant jeg økologisk mango på Spar mat. Ja til mer økologisk frukt og grønt. Og gjerne økologisk kylling. Hvor finner jeg dette?

Helgen kommer til å bli lang.. Jobb i morgen kveld, jobb hele lørdag. Så skal vi på harrytur til Sverige. Det er jo koselig da! Åsså blir det to kveldsvakter i neste uke.. Kan være jeg blir litt sløv med blogginga fram til onsdag siden det skjer mye for tiden. Men om dere har noen ønsker om hva dere vil lese om i bloggen, så må dere gjerne si i fra. Kan jo trenge et lite dytt en gang i blant. hehe.

Nå går jeg bare å venter på masse pakker i posten. 2 fra iHerb, 1 fra Raw chocholate, 1 fra capris.no og 1 fra cdon.no. Masse bøker som jeg gleder meg sånn til å lese. Denne gangen ble det ikke bre fagbøker, selv om 7 av 9 bøker faktisk var det da.
Gleder meg til å lese neste bok i serien «House of Night». Jada, jeg er en sucker for vampyrbøker, og du skal bare synes det er så teit du vil 😀 I like it!! Og så venter jeg jo så klart på siste bok i True Blood serien.

Og, ja.. I dag er det jordens dag. Vær litt ekstra snill med jorden i dag da.

Read Full Post »

