Feeds:
Innlegg
Kommentarer

Archive for 12. januar 2012

Ditt og datt

I slutten av januar må dere kjøpe Treningsforum magasinet. Der kommer nemlig to av min artikler på trykk! 🙂 Jeg brukte masse tid på de, og litt ekstra tid på den ene, som er noe jeg har lest veldig mye om og prøvd å sette meg inn i fra et annet ståsted enn mitt eget. Det er et veldig vanskelig, men viktig tema, og jeg gelder meg (og gruer meg litt) til å se artiklene på trykk. Egentlig gleder jeg meg bare mest, men det er litt skummelt også. Dersom du ønsker å abonnere på TF magasinet kan du gå inn her.

Ellers har jeg også jobbet en del med den nye bedriften jeg snakket om tidligere; Frisk & Sunn. Du kan sjekke hjemmesiden her, og facebooksiden her. Siden er foreløpig veldig rettet mot Bodø, natrulig nok, men jeg tar mer enn gjerne i mot henvendelser fra resten av Norge også. Jeg har jo hatt mange kostholdsveiledinger over nett, og det fungerer kjempebra. Så gå gjerne inn på facebooksiden og «like». Vi forsøker å nå ut til så mange som mulig, og vil komme med masse bra både på bloggen og facebook.

I tillegg har jeg fått en slags ernæringsjobb. Jeg skal på kurs i fiskesprell neste uke, på Gardermoen. Det går ut på å holde kurs i barnehager (og skoler tror jeg) for å øke inntaket av fisk. Veldig fint konspet synes jeg, og det arrangeres blant annet i samarbeid med fylkeskommunen. Gleder meg til to dager med fisk og ernæring 🙂 🙂

I dag er det Sunkostjobb. Jobber ikke så mye der, men synes det er så trivelig at jeg blir glad hver gang jeg skal dit 🙂 Men hadde likt å hatt enda flere kunder, så bare kom! Hehe!

Read Full Post »

